انتظار فرج

آشنایی با شیطان پرستی

نقد محتوایی انجیل شیطانی


 

شیطان‏ پرستی معاصر با بحران‏های بعد از جنگ جهانی دوم پیوند خورده‏ است، جنگ جهانی دوم شرایطی ناامیدکننده ایجاد کرده بود، فریاد مبارزه و اعتراض از هر کوی و برزن بلند بود، جوانان دریافتند که نظام سرمایه‏داری، جهان را به مرز نابودی و انهدام رسانده است، ظلم و خفقان شدید باعث شد گروهی از جوانان عصیان کنند و اعتراض خود را با ترویج هیپی‏گری نشان دهند

 



ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1398ساعت 15:7 توسط اسی و پوری| |
برچسب ها: انجیل شیطانی


نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398ساعت 17:46 توسط اسی و پوری| |
برچسب ها: آتش کشیدن

 « هدف نهایی 2012 ایران است »

 


رفته رفته به زمان موعود (21.12.2012)کابالیست ها نزدیک میشویم. و هر چه زمان میگذرد سازمان رسانه ای صهیونیزم نیز فعالیت بیشتری برای القای انگاره های خویش میکند. فعالیتی که خبر از انجام پروژه های قابل تاملی دارد. بدون حاشیه به سراغ پروژه هایی میرویم که اخیرا به مسائل جدیدی در آن ها پی برده ایم . 

1- آغاز جنگ سخت با ایران 

2- اشاعه فقر در اقشار متوسط  جهان و فشار شدید اقتصادی غرب بر ایران 

3 - نابسمانی شدید اقتصادی در آمریکا و اروپا

 4- شدید تر شدن التهاب در خاور میانه


1- آغاز جنگ سخت با ایران 

اشاره به این مسئله دیگر جای بررسی ندارد. چرا که در مطالب قبلی به طور کلی در مورد این پروژه سخن به میان آوردیم اما مسائل جالب و قابل تامل دراین باره در دو بخش فشار بر سوریه و جنجال تنگه هرمز خلاصه میشود. 

حمله یا کودتا در سوریه مساوی است با واکنش شدید ایران نسبت به مهاجم و این واکنش نتیجه ای جز جنگ سخت میان ایران و کشور یا افراد مداخله کننده را نخواهد داشت چرا که سوریه افسار قلاده رژیم صهیونیستی را به دست گرفته و رها شدن آن همانا و ... به همین جهت سوریه برای مقاومت نقشی بسیار مهمی را ایفا میکند. ماجرای تنگه هرمز و تنش شدید هم اشاره به تنش شدید بین ایران و عربستان دارد . (توضیحات در این باره را در آینده خواهیم گفت).

اماهدف اصلی 2012 (بدون هیچ بزرگنمایی) ایران خواهد بود. 

مدت ها پیش ما گمان میکریدیم که این صرفا یک پروژه برای عوام فریبی است اما اخیرا به واسطه بررسی معادلات جهانی دریافیتم که هدف از ارائه این تاریخ نه تنها فرار از مسائل اقتصادی و امثالهم نیست بلکه هدف صرفا ارائه یک تنش شدید در ایران است که در مطالب آینده این مورد را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. 



ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398ساعت 17:43 توسط اسی و پوری| |
برچسب ها: هدف 2012


 

پرسش های آغازین بحث:

1 – وقایع جهان امروز را به چه صورت می توان توجیه کرد؟
2 – چرا امروزه مسجدالاقصی کانون توجه ادیان الهی است؟
3 – تلاش های اخیر برای تخریب مسجدالاقصی به چه دلیلی صورت گرفته است؟
4 – با وجود کشورهای پیشرفته ی اقتصادی درجهان (همانند چین و روسیه)، چرا ایران به عنوان دشمن اصلی کشورهای غربی مطرح می شود؟
5 – چرا کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل که داعیه های مذهبی دارند، بیشترین جنایات را در حق بشر مرتکب می گردند، اما کشور کمونیستی مانند چین، کمتر از کشورهای مزبور دست به سرکوب می زند؟
6 – چرا امروزه غرب، مسلمانان را بزرگترین تهدید می شمارد؟
7 – هدف غرب و بخصوص آمریکا، از حضور در خاورمیانه چیست؟
8 – چرا با وجود کشورهای نفت خیزی چون عراق و عربستان، اسرائیل در فلسطین اشغالی لانه گزیده است؟
9 – چرا عراق اشغال شده است؟
10 – چرا بهاییان مقبره ی بهاء الله در اسرائیل را مقدس ترین مکان می دانند؟
11 – چرا مبارزه با اسرائیل وظیفه ی تمامی مسلمین جهان است؟
12 – آرماگدون چیست و چرا امروزه مورد توجه قرار گرفته است؟
13 – چرا جرج بوش مأموریت خود را در جنگ علیه تروریسم ؟! مأموریتی الهی می داند؟
14 – چرا آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می کند؟
15 – آیا آمریکا بازیچه ی اسرائیل است یا اسرائیل بازیچه ی آمریکا؟
16 – علت دشمنی غرب و اسرائیل با ایران و حزب الله چیست؟
17 – چرا اخیراً ساعت آخرالزمان 2 دقیقه به جلو کشیده شده و فقط 5 دقیقه به پایان مانده است؟

ان شاء الله تلاش داریم تا بتوانیم در این بحث به پرسش های مطرح شده پاسخ دهیم. البته پاسخ ما به این سوالات، مستقیم نخواهد بود؛ بلکه تلاش می نماییم تا شما خوانندگان عزیز، خود بتوانید با استفاده از اطلاعات این مقاله به پاسخ صحیح برسید.



ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398ساعت 17:27 توسط اسی و پوری| |
برچسب ها: سوال

 ما بچه‌ بودیم با کودکان هم سن اقوام می‌رفتیم حمام -خزینه‌ی قدیم- سه چهار ساعت در حمام می‌ماندیم ولی بازی می کردیم وكشتی می‌گرفتیم، وقتی از حمام بیرون می‌آمدیم، تازه چرك‌هایمان خیس شده بود! یك دست كتك می‌خوردیم كه چرا حمام رفتید؟! شهر الطهور گاهی اینگونه است و آدم استفاده نمی‌كند، وقتی بیرون می‌آید تازه چرك‌هایش خیس خورده است. ولی اگر بخواهد می تواند همه‌ی رذالت‌های روحی خودش را در این ماه تطهیر كند، ملكات و مراتب مختلف وجودی نفسش همه تطهیر و پاك بشوند.
 
 

حمد و ستایش خداوند

دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه -كه دعای ورودی ماه رمضان است- و دعای وداع ماه رمضان، از دعاهای با ارزش و گران‌قدری هستند که برای آشنایی با فضایل این ماه و وظایفی که داریم خوب است آنها را مرور کنیم. دعای اول بیشتر در باب ماه رمضان و وظایف و تكالیفی است كه انسان در این ماه دارد و دعای دوم هم عمدتاً اشاره‌ای به فضایل ماه دارد و بهره‌هایی كه افراد از این ماه برده‌اند و تكلیف آنهایی كه از این ماه محروم شدند و نتوانستند بهره ببرند.


نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

اسطوره

اسطورهآرزوی جهان است، آرزویی که باید باشد. ساده تر اینکه اسطوره آرزوی انسانآرمانگرا است از دنیایی که واقعیتهایی دیگر دارد، پس می توان گفت اسطورهواقعیت برتر است.

نگاه اسطوره ای نگاهی فرا زمینی است، هماننگاهی که دوست داشتیم چنین باشد! به همین جهت شاهنامه متنی اسطوره ای استو در زمانی خلق می شود که جامعه ایرانی نیازمند نوعی نگاه آرمانی به جامعهمی باشد، نگاهی آرزومند، برای آنگونه شدن.

در بسیاری از موارداینطور گفته می شود که برای شناخت فرهنگ و عقاید یک قوم و ملت،باید بهسراغ اسطوره های آن قوم رفت ، از این رو هیچ ملتی نیست که اسطوره نداشتهباشد، حتی اگر آن ملت، ملتی با قدمتی 300 ساله ، همانند کشور آمریکا باشد!چرا که می بینیم همین ملت برای خود علاوه بر اسطوره های "وسترن" اسطورههای مدرنی چون "سوپرمن"، "بت من و اسپایدرمن" را می سازند.


نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

اندرزهای آیت الله بهجت (ره)

آیت الله بهجت

علت غیبت امام زمان(عج) خود ما هستیم

سببغیبت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خود ما هستیم، زیرا دستمان به اونمی‌رسد، وگرنه اگر در میان ما بیاید و ظاهر و حاضر شود چه كسی او رامی‌كشد؟! آیا جنّیان آن حضرت را می‌كشند، یا قاتل او انسان است؟! ما ازپیش در طول تاریخ ائمه(علیه السلام) امتحان خود را پس داده‌ایم كه آیا ازامام حفظ و اطاعت می‌كنیم یا اینكه او را به قتل می‌رسانیم؟! انحطاط وپستی انسان به حدّی است كه قوم حضرت صالح(علیه السلام) ناقه صالح را بااینكه وسیله ارتزاق و نعمت آنها بود، پی كردند، چنان‌كه قرآن كریم دربارهآن می‌فرماید: «لها شربٌ و لكم شرب یوم معلوم، یعنی، یك روز آب سهم شماباشد و روز دیگر سهم آن، آن ناقه، یك روز آب چاه را می‌خورد و در عوض بهآنها شیر می‌داد! بنابراین، همان‌گونه كه ممكن است عقلاً خزینه و انبارنعمت خود را نابود كنند، همچنان كه ناقه صالح را كشتند، امكان دارد كه ماانسان‌های عاقل(!) نیز امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را كه تمام خیراتاز او است و از ناقه صالح بالاتر و پرفیض‌تر است برای اغراض شخصیه خود بهقتل برسانیم!


نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

آخر الزمان

اشاره:

آنچه می خوانید نوشته ایست به خامه مهدویت پژوه فرزانه اسماعیل شفیعی سروستانی با عنوان "اندر حكایت شعیب بن صالح!" که تحلیلی محققانه از رویکرد تازه ای است که بر نوشته های  پاره ای از بلاگرها و فعالان فضای مجازی با هدف مصداق سازی چهره های آخرالزمانی و و بالمآل اثبات قریب الوقوع بودن امر ظهور، سایه افکنده است.

نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 در واقع قادر متعال سوانح و بلایای طبیعی را آزمایش قلمداد می‌نماید تا بازماندگان این حوادث، با درس گرفتن از این وقایع و دست كشیدن از گناه و آلودگی، مانع وقوع مجدّد آنها شوند و با دعوت آنان به صبر (الله مع الصّابرین) این امید را به آنها می‌دهد كه خدایی هست و نازل كنندة عذاب، سرچشمة رحمت است و بندگانش را تنها نمی‌گذارد (انا اقرب من حبل الورید) چنانچه امام علی(ع) دربارة این حوادث فرموده‌اند: «گنهكاران از گنه دست بكشند و اهل توبه، توبه كنند و روشن ضمیران، پند گیرند.»
 

نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 مسلمانان، چه شیعه چه اهل سنّت، همگی بر خروج «دابّـة الأرض» در آخرالزّمان اتّفاق نظر دارند، امّا آنها در مورد مشخّص كردن مصداق؛ یعنی ماهیّت آن دابّـة ، اختلاف نظر دارند. اهل سنّت قائل به این است كه دابّـة  الأرض، جنبنده‌ای از جنبندگان زمین است، امّا شیعیان بر این باورند كه دابّـة  الأرض، یك مرد معیّن است و ما در بخش‌های بعد به این مسئله خواهیم پرداخت.
 
 
 
دربارة نشانه‌های آخرالزّمان بسیار گفت‌وگو شده است. یكی از این نشانه‌ها كه بحث دربارة آن از نقطه‌نظرهای مختلف صورت گرفته «دابّـة الأرض» است. دابّـة الأرض در لغت به معنی جنبده و آهسته راه رفتن است.
نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 «قرآن كریم» به وجود جاهلیّتی موسوم به جاهلیّت دوم، پس از جاهلیّت اوّل در بین عامّة مسلمانان اشاره می‌نماید، كه از علایم ظهور حضرت مهدی(ع) است. شواهد قرآنی بسیاری بر این موضوع تأكید دارند، كه از آن جمله می‌توان به آیات زیر اشاره نمود:
 
 

مبحث اوّل: دلایل وجود جاهلیّت دوم

«قرآن كریم» به وجود جاهلیّتی موسوم به جاهلیّت دوم، پس از جاهلیّت اوّل در بین عامّة مسلمانان اشاره می‌نماید، كه از علایم ظهور حضرت مهدی(ع) است. شواهد قرآنی بسیاری بر این موضوع تأكید دارند، كه از آن جمله می‌توان به آیات زیر اشاره نمود:

نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

امام عصر و مدت زمان فتح دنیا

برخورد عادلانه مهدی (عج) با غیرمسلمانان

امام زمان

مدت جنگ و نبرد امام عجل الله تعالی فرجه الشریف برای فتح دنیا نیز مؤید دیگری است بر اینکه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با غیر مسلمانان به عدالت رفتار می‌کند.

 

عدالت مهدوی و ادیان دیگر

درباره برخورد سپاه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با انسان‌های عصر ظهور، اندیشه‌ای خرافی وجود دارد که بیانگر برخوردهای تند و خشونت بار است. این تصور به دور از واقعیت و تاریک از عصر پرفروغ ظهور، گاه انسان‌های نادان را به مرز بی رغبتی و حتی تنفر از درک آن روزگار پرشکوه می‌کشاند. در این دیدگاه، فرو رفتن در منجلاب فساد و تباهی و دوری از فضیلت‌ها و آرمان‌های اخلاقی، غیر مسلمانان را سزاوار برخوردی سهمگین و انتقامی سخت کرده است و سپاه مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف از سوی خداوند متعال مأمور گرفتن این انتقام است!


نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 یكی از نشانه های ظهور، حركت عمومی مردم منطقه و یا مردم كشورهای عربی بر ضد حاكمان است. حاكمانی كه استبداد، زورگویی و ظلمشان چنان مردم را بر آشفته كه جز به كشتن آنان راضی نخواهند شد.
 
 
 
اگرچه روایات پیش بینی حوادث آینده مصر فراوان است اما تنها بخشی از آنها به عصر ظهور مرتبط می شود. روایات پیش بینی فتح مصر توسط مسلمانان و همچنین روایات غلبه مغربی ها بر مصر كه در دوران انقلاب فاطمیان به حقیقت پیوسته است، از جمله روایاتی است كه ربطی به مساله ظهور ندارند و باید مراقب بود كه ما را به اشتباه نیاندازند و با روایات ظهور درآمیخته نگردند. بنابراین برای جلوگیری از این مشكل تنها به روایاتی مراجعه خواهیم كرد كه به نحوی دلالت بر حوادث دوران ظهور داشته باشند.



نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 یکی از نشانه های ظهور که در روایات مطرح شده، ورود نیروهای غربی یا مغربی به مصر است. شیخ طوسی در کتاب الغیبة، ص 463، از عمار یاسر نقل می کند که گفت: دولت اهل بیتِ پیغمبر شما در آخر الزمان خواهد بود و ظهور آن دولت علاماتى دارد: (از آن جمله) ... غربیان به مصر حمله می آورند. وقتى آنها وارد مصر شدند، همین علامت آمدن سفیانى است.
 
 
 
گفته شد که روایات رخدادهای مصر در دوران ظهور را می توان به هفت گروه تقسیم کرد و ترتیبی منطقی اما احتمالی برای این رخدادها ارائه نمود. در بخش گذشته به بررسی سه گروه از این رخدادها پرداختیم. این سه گروه عبارتند از:

1ـ حرکت انقلابی مردم علیه حاکمان در مصر و دیگر کشورهای عربی
2ـ کشته شدن فرمانروای مصر به دست مردم
3ـ هرج و مرج و نابسامانی در کشور به دلیل فقدان پیشوا

نوشته شده در 22 مرداد 1391ساعت 14:42 توسط اسی و پوری| |

 
کي رفته اي زه دل که تمنا کنم تو را
                                                                                            کي بوده اي نهفته که پيدا کنم تو را
غيبت نکردي اي که شوم طالب حضور
                                                                                            پنهان نگشته اي که هويدا کنم تو را با صد هزار جلوه ، برون آمدي که من
                                                                                            با صد هزار ديده تماشا کنم تو را
مستانه کاش در حرم و ديري بگذري
                                                                                            تا قبله گاه مومن و ترسا کنم تو را
خواهم شبي نقاب ز رويت برافکنم
                                                                                            خورشيد کعبه ، ماه کليسا کنم تو را
نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

 
مصداق رمز علم الاسماست جمکران
                                                                                     زيرا مقام زاده ي زهراست جمکران
خواهي اگر زشوق کني کعبه را طواف
                                                                                     کانون مهر و قبله ي دل هاست جمکران
آري ، حريم حجت ثاني عشر بود
                                                                                     زين رو ، بهشت و جنت دنيا ست جمکران
عظم رميده گر کند احيا، عجيب نيست
                                                                                     چون اصل معجزات مسيحات جمکران
دارالشفاي جملهي مرضاي بي پناه
                                                                                     مرهم گذار زخم جگر هاست جمکران
اي صالحي ، ببال که از لطف ايزدي
                                                                                     در شهر قم به جلوي زيباست جمکران
بسرودم آن سياق ، که به فرموده ي سعيد
                                                                                     ميعادگاه مردم داناست جمکران 
نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

 
جان جهان قبله ي ما روي توست
                                                                                            چشم همه خلق جهان سوي توست ماه اگر ورد زبانها بود
                                                                                            جلوه ي او ذره اي از روي توست
زمزمه اهل يقين روز و شب
                                                                                            فکر تو و خلق تو و خوي توست
سرو مثل در قند و قامت بود
                                                                                            و آن خجل از قامت دلجوي توست
نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

 مطابق برخي از روايات سني و شيعي امام زمان (عج) هنگام ظهور داراي صفات و خصوصيات جسمي خاص است از قبيل:

۱- پيشاني وسيع و عريض .

۲- وسط بيني او بر آمده ولي دو سوراخ تنگ است .

۳- گويا صورت او همانند ستاره اي درخشان است .

۴- با چهره اي گندم گون .

۵- ما بين دندان هاي او بازا ست .

۶- مژه هاي او سياه است .

۷- با دندان هاي سفيد .

۸- با ابرواني کشيده و باريک .

۹- قامتش متوسط .

۱۰- جسم او تنومند است .

۱۱- بر گونه ي راست او خالي سياه است .


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

 براي امام زمان (عج) شرايط خاصي پيدا شد که هرگز براي امامان ديگر مقعر نشده بود . اين شرايط باعث شد که تنها امام زمان (عج) از ديد مردم غايب باشد نه ديگر امامان .

از جمله آن شرايط و ظرفيت ها عبارتدند از :

الف: حضرت مهدي (عج) آخرين امام از دوازده امامي است که پيامبر (ص) از آمدن آنان خبر داده است . اماماني که هرگز نبايد زمين از وجودشان خالي باشد.

ب: از آنجا که حضرت (عج)هر لحظه ممکن است به اذن خداوند مامور به خروج و قيام شود لذا نمي تواند ظاهر باشد و تحت بيعت يکي از حاکمان ظلم وجور قرار گيرد.

ج: در صورت عدم غيبت امام زمان (عج) به طور حتم لازم مي آمد که تنها باقي مانده از حجت هاي الهي تا روز قيامت از طرف دشمنان کشته شود.

در نتيجه مصلحت الهي بر اين تعلق گرفت که حضرت در پشت پرده غيبت تا زمان معيني باقي بمانند. 


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

ظهور امام زمان (عج) وابسته به شرایط و مصالح خاصی است ، ولی آنچه که مربوط به شیعیان حضرت می شود این است که:

اول : خود را اصلاح نموده و با شرایط حکومت و عصر ظهور حضرت وفق دهیم.

دوم : در جامعه ، برای ظهور حضرت زمینه سازی کنیم و در صدد اصلاح مردم در حد توان خود برآییم تا شرایط فراهم شود و به دست توانای حضرت موانع کلی برطرف شده وشرایط اساسی برای حکومت عدل جهانی ایجاد گردد . لذا فرموده اند : ((منتظران مصلح خود افرادی صالحند)).

سوم : هرگز دعا و استغاثه به درگاه الهی را فراموش نکنیم که در ظهور حضرت - مطابق روایات - تاثیر بسزایی دارد.  


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

انسان که عاشق کسی می شود جهتی دارد ، و ما که می خواهیم عاشق حضرت مهدی (عج) باشیم به طور حتم جهتی دارد . او را دوست داریم و به او عشق می ورزیم : زیرا او مظهر همه ی خوبی هاست او مظهر عدالت است . او مظهر عبودیت برای خداوند است و ... .

ما از آن جهت که همه ی خوبی ها را دوست داریم و عمل به آنها را نیز دوست می پسندیم و امام مهدی (عج) را فردی کامل در عمل به خوبی ها می بینیم لذا او را دوست داریم . پس عاشق واقعی امام زمان (عج) در حقیقت عاشق واقعی تمام خوبی هاست . عاشق واقعی امام زمان (عج) در حقیقت عاشق عمل به خوبی هاست .

حال اگر در خودمان عشق به خوبی ها و عمل به آنها را می بینیم واین عاشق ما را به انجام عمل به خوبی ها وا می دارد در حقیقت ما عاشق امام زمان (عج) هستیم و گرنه ... .


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

مطابق برخی از روایات کسانی مورد غضب امام عصر (عج) قرار می گیرند که حجت بر آنان تمام شده ولی عناد و سرکشی کرده و حجت خدا را نمی پذیرند.

امام صادق (ع) فرمودند:((...در این هنگام قائم (عج) ظهور می کند و سبب نقمت خدا و خشم وغضب او بر بندگان می گردد: زیرا خداوند از بندگانش انتقام نمی گیرد مگر بعد از آنکه حجتش را انکار کنند)).   


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

مطابق روایات ، اصحاب امام زمان (عج) از کشورها و شهر های مختلفی هستند که خدمت حضرت مشرف می شوند:

شیخ طوسی (رحمت الله علیه ) به سندش از امام باقر (ع) نقل کرده که فرمودند:((بین رکن و مقام سیصد وچند نفر به تعداد اهل بدر با قائم بیعت خواهند کرد ، در میان آنها بجیبانی از اهل مصر ، و شخصیت هایی از اهل شام ، و اختیاری از اهل عراق است...)).

و نیز امام علی (ع) نقل کرده که فرمودند : ((درود بر طالقان ، پس همانا برای خداوند در آن گنج هایی است که از طلا و نقره نیست ، ولکن در آن مردانی است که خداوند شناخت تمام به آنها دارد ، وآنان یاوران مهدی آخر الزمان اند)).

و نیز شیخ ابن طاووس در کتاب ((الملاحم والفتن))اسامی بسیاری از اصحاب امام را با شهر های آنان نقل کرده است .


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

مطابق روایتی که از امام صادق (ع) نقل شده آمده است که:((هر کس چهل صبح دعای عهد را بخواند از یاران (قائم) ما باشد ، و اگر پش از ظهور آن حضرت بمیرد خداوند او را از قبر بیرون آورد تا در خدمت آن حضرت باشد ...)).

در مورد سوال فوق می گوییم:

اول:این آثار ممکن است مقید باشد به اینکه اعمال و رفتار دیگر نیز درست و مطابق موازین شرع باشد ، زیرا انسان باید با حقیقت این دعا انس داشته باشد تا بتواند با خدای خود عهد کند.

دوم:ممکن است که خواندن دعای عهد گرچه از شخصی باشد که انسان بدی است ولی خداوند متعال به برکت این دعا او را متحول می گرداند  و با خواندن این دعا در چهل روز و عهد قلبی با حضرت مهدی (عج) چنان تحولی اساسی در وجود او ایجاد شود که به این قابلیت برسد که بتواند از اصحاب حضرت شود.  


نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

نظم نوین جهانی مورد نظر آمریکا و صهیونیست‌ها چیست؟ تحولات یک قرن اخیر، جهان را به چه سمت و سویی سوق داده است؟ اهداف این نظم نوین و منافع آن برای ابرقدرت‌ها چه خواهد بود؟ ایران در کجای نظم نوین جهانی قرار دارد؟ آیا نظم نوین جهانی "توهم توطئه" است؟

 با توجه به اینکه اخیرا اصطلاح نظم نوین جهانی بر سر زبان بیشتر سیاست‌مداران بزرگ دنیا افتاده و بر آن به طور ضمنی تأکید کر‌ده‌اند، آشنایی با مفهوم این اصطلاح برای همگان ضروری است. اگرچه برخی برای بی‌اهمیت جلوه دادن نظم نوین آن را تئوری توطئه می‌خوانند اما لازم است بدانید که این اصطلاح به دست سیاست‌مداران و اساتید فن ابداع شد و از آن برای اشاره به نیاز به یک نظام جهانی بر پایه ایده‌آل‌های سیاسی و اجتماعی غربی استفاده شده است. به همین دلیل نباید به راحتی از کنار آن گذشت. ایدئولوژی نظم نوین جهانی پیش از تئوری توطئه پا به عرصه گذاشت و چنین تئوری‌های به دلیل عدم شفافیت در درون دولت‌ و اعمال مشکوک افراد قدرتمند که از آن اصطلاح استفاده کرده‌اند توسعه یافته است.



ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 9 تير 1391ساعت 19:46 توسط اسی و پوری| |

علائم ظهور

آنگونه كه از احاديث برمي‏آيد، ظهور حضرت حجت(ص) از جمله اموري است كه خداوند متعال آن را از مردم پنهان نموده است و هر زمان كه خداوند تبارك و تعالي اراده كنند و شرايط و علل فراهم و مناسب باشد؛ زمين را از بركات وجودي آن امام همام(ع) بهره‏مند خواهند نمود.


 

صحبت كردن از حضرت مهدي(ع) و نشانه‏هاي ظهور ايشان در واقع صحبت كردن از حوادثي است كه بناست در آينده اتفاق بيفتد و لذا بجاست كه از خود بپرسيم: اگر در مورد احاديث نقل شده در اين زمينه بررسي اسناد صورت گرفت و مطمئن شديم كه آنها از معصوم(ع) صادر شده است، آيا مي‏توان مطمئن بود كه حتماً همة آن حوادث آن‏گونه كه در روايات شريف ما آمده‏اند وقوع يابند؟ پاسخ به اين پرسش در كتب عقيدتي و فلسفي تحت عنوان «بداء» داده مي‏شود كه طي اين بخش از مطالب به آن مي‏پردازيم.



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 24 خرداد 1391ساعت 10:27 توسط اسی و پوری| |

ازدواج و نكاح در اسلام مستحبّ مؤكّد و سنّتى نبوى است، پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله وسلم) نسبت به امر ازدواج و ترويج آن تأكيد داشته، و امّت خود را به اين امر تشويق و ترغيب ميكردند، و بارها فرمودهاند: «نكاح كنيد و با تشكيل خانواده بر تعداد خود بيافزاييد، كه من در روز قيامت به شما اگر چه فرزندى سقط شده باشد مباهات ميكنم»([1]).
ازدواج امام زمان(عليه السلام)

يكى از مباحث پيرامون شخصيّت حضرت مهدى (عج)، زندگى شخصى و خانوادگى آن حضرت است، سخن از ازدواج يا عدم آن و داشتن فرزند و مكان زندگى و وضعيّت زندگى اولاد او و كيفيّت زندگى آن حضرت از بحثهاى جذّابى است كه احياناً در اذهان بسيارى از معتقدان به او ابهاماتى وجود دارد، كه معمولا با جوابهاى ضدّ و نقيضى نيز مواجه ميشوند.

اساساً غيبت طولانى آن حضرت از نگاه زندگانى شخصى و خصوصى وى اين سؤال را بوجود ميآورد كه آيا در اين مدّت، حضرت مهدى(عليه السلام)ازدواج كرده است يا خير؟



ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391ساعت 14:12 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی  

یاران حضرت مهدی (ع )

یـاران امـام زمـان (ع ) چـنـد دسـته اند. دسته ای از آنان ، یاران خاص و ستاد فرماندهی آن حـضـرت هستند که تعدادشان 313 نفر است و همانها هستند که قرآن کریم در آیه 8 سوره هود از آنان به عنوان ((امت معدوده )) یاد می کند.

هـرگاه زمان ظهور برسد، خداوند این افراد را در اندک زمانی در مکّه ظاهر می کند و بدون حضور اینان قیام مهدی (ع ) شروع نمی شود.

دسـتـه دوم از یـاران حـضرت که پس از جمع آمدن پرچمداران و ستاد فرماندهی به یاری ایـشـان مـی آیـنـد طـبـق روایـات 10 یـا 12 هـزار نـفـرنـد. وقـتـی ایـن حـلقـه کامل شد، حرکت و قیام ، آغاز می شود.

حلقه سوم از یاران ، مؤ منانی هستند که پس از شروع قیام به آنان می پیوندند و لحظه به لحظه بر تعداد آنان افزوده می شود.

1. ماهیت یاران خاص

.

.



ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 19 خرداد 1391ساعت 12:30 توسط اسی و پوری| |
طبقه بندی: مهدی امام حجت  

ادامه روببین بایدعضو شی ولی می ارزه

.

.

.



ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391ساعت 16:10 توسط اسی و پوری| |

صوفي گري ستيز با اسلام و دشمني با پيامبر وائمه

پشتوانه هاي شناخت و آگاهي درباره فرقه صوفيه 
در جامعه امروز جريان هاي اعتقادي و فكري خطرناكي را مي يابيم كه با شدت و سرعت در حال تبليغ و ترويج مي باشند و براي نيل به اهداف و مقاصد خود همه ابزار و ترفندها و حربه ها را به تجربه مي گذارند. از اين ميان جريان هايي كه در پوشش ديانت درمي آيند و ظواهر مذهبي به خود مي گيرند و ادعاي تزهد و تقدس مي كنند بسيار مرموزتر و خطرناك تر مي باشند و آفات و آسيب هايي كه از جانب آنها به اسلام و جامعه اسلامي وارد مي شود قابل مقايسه با جريان هاي فكري ناسالم ديگر نمي باشد كه اينان در لباس زهد رفته اند تا همه چيز را به نام « خدا » به كام « خود » درآورند و « دين » را در مسلخ « دنيا » قرباني كنند و به مطامع و منافع نفساني و اقتصادي و سياسي خويش نائل آيند.
 
« صوفي گري » يكي از اين جريان هاي اعتقادي و فكري ناسالم است كه در پوشش ديانت به اسلام خيانت مي ورزد و برخلاف تعاليم و قوانين اين دين مبين الهي و در تضاد آشكار با سيره و روش پيامبراكرم (ص ) و ائمه اطهار(ع ) حركت مي نمايد.
 



ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391ساعت 15:58 توسط اسی و پوری| |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin